۳ پاسخ

کرم ماستلا من میزنم از همون اول که خارش داشتم
کلا هم پوستم خشکه مدام همه جامو مرطوب کننده یا لوسیون میزنم

روغن نارگیل

منم خارش داشتم زینک زدم جاهایی که میخاریدشکمم با وازلین چرب میکردم الان خداروشکر خارشم بهتر شده

سوال های مرتبط

مامان اشکان مامان اشکان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان delaroz🥹🫀 مامان delaroz🥹🫀 روزهای ابتدایی تولد