۳ پاسخ

آخی عزیزم... ۴۰ هفته😍 چ شیرین... ان‌شاءالله به سلامتی زایمان کنی... لطفا برا منو تو دلیم هم دعا کن ک خدا صحیح و سالم بهم ببخشه🥲

احتمالا اون ترشحات دهانه رحم هست که کم کم داره میاد بیرون تا کم کم به زایمان برسی. چندم نامه سزارین داری؟

نزدیک ب زایمانی عزیزم ولی من همونم نداااارم😮‍💨هیچ علائمی ندارم

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۴ ماهگی