خانما سلام
کیا سلفری دادن؟
هزینش چقدر شده؟

۱۵ پاسخ

۸۵۰۰
جواب یک هفته ای اومد

۹ میلیون

من دادم ۶ میلیون

۷ تومن

سلام عزیزم خوبین میشه بپرسم شما بچه اولتون کجا سزارین شدین

8/880

۷و۳۰۰

پارسال دادم ۷

شیراز هشت تومن بود عزیزم

آزمایشگاه پردیس مشهد ... ۷۳۰۰

من بابیمه 1میلیون 850

من دیروز دادم ۹ تومن

من دادم ۸۸۰۰

من رشت دکتر کشاورز دادم ۷۵۰۰

ازمایشگاه نیلو بالاتر از پارک ساعی خیابان ۳۲
۹ ملیون
اگه تهرانی فقط همونجا برو
اگه شهرستانی هم جایی برو که ب نیلو بفرستن

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه🩷 مامان هدیه🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری