۵۲۱ به ۱
من ریسکم 1به 518بود سلفری دادم هنوز منتظر جوابم برا شما چقد بود
سلام
من ریسکم بالا بود. سلفری دادم خوب بود. ریسک به صورت قطعی نشانه مشکل نیست. فقط چون متغیر سن و فکر کنم وزن رو هم در نتیجه آزمایش درنظر میگیرن ریسک بالا میره که برای اطمینان سلفری میدیم..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.