سلام
کیا آزمایش سلفری دادن؟
چتددرصد ریسک داشتین؟

۳ پاسخ

۵۲۱ به ۱

من ریسکم 1به 518بود سلفری دادم هنوز منتظر جوابم برا شما چقد بود

سلام
من ریسکم بالا بود. سلفری دادم خوب بود. ریسک به صورت قطعی نشانه مشکل نیست. فقط چون متغیر سن و فکر کنم وزن رو هم در نتیجه آزمایش درنظر می‌گیرن ریسک بالا میره که برای اطمینان سلفری می‌دیم..

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا✨️💞 مامان فاطمه نورا✨️💞 ۴ ماهگی