سلام‌ خانوما از چند هفته امگا ۳ و کلسیم میخورین؟

۱۰ پاسخ

من این هفته رفتم دکتر برام نوشت. من ویتامین دی پایین بود اونم برام نوشت

امگا3نداد بهم برای چیه

از بعد ان تی بهم داد تقریباً 13 هفته

من از روز انتقالم امگا۳میخورم

21 هفته

من احساس میکنم به من زود داده امگا ۳ و کلسیم هم نوشت.چون اسلیوی هستم .از دو هفته پیش بهم پریناتال هم داده اصلا نمیتونم همرو بخورم حالمو بد میکنه.داروخانه گفت دکتر زود پریناتال داده زیادش باعث پیش فعالی بچه میشه

من از ۱۳ هفته

از هفته ۱۶

دکترم این هفته برام کلسیم نوشت... ولی خیلی سخته برام خوردنش خیلی بزرگ و گچیه اصلا پایین نمیره فقط یدونه خوردم ازس

من از۱۴هفته

سوال های مرتبط

مامان سلین و ملورین🩷 مامان سلین و ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد