سلام دوستان شما هفته ای چند بار قرص امگا ٣ میخورین؟

۱۰ پاسخ

میگن زیادش خوب نیست بخاطر همین ترسیدم دکتر گفت هفته ای یک تا ٣ بار اما میگن خطرناکه هفته ای یبار کافیه

به من ندادن

ن فعلا

دوبار

یه روز در میون

هروز میخورم

سه روزی یکی

هفته ای دوتا

من فعلا دکتر نرفتم ک برام بنویسه انومالی ک برم میبرم پیشش میگم برام بنویسه

یک روز در میان

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۵ ماهگی
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری