۷ پاسخ

منم همینجوری حس میکنم فک میکردم بریچه رفتم سونو سفالیک بود

دقیقا منم زیر نافم حس میکنم تو سونوی انتی سفالیک نوشته

بله.

ن بابا

منم همچین فکرمیکردم که حتما پاهاش اونجاس ولی سفالیکه 😑

ممنون عزیزم

سفالیکه یعنی چی

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری