خانما تب بچه باید چند باشه تا طبیعی باشه؟

۲ پاسخ

38دیگ تبه..خب استامینوفنش بده
دوبرابروزنش استامینوفن بهش بده بالاتر نره

دما تا37طبیعیه
37/5دیگ شروع تب میشه

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لیام کوچلو مامان لیام کوچلو ۱۵ ماهگی
مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان 💙سام💙 مامان 💙سام💙 ۱۱ ماهگی