۳ پاسخ

نباید از ۳۸ بیشتر شه.باید سعی کنی کمتر از ۳۸ نگهش داری.بالای ۳۸ خطرناکه

سرچ کردم قبلنا خانما گفتن از ۳۷.۴ شروع تبه

۳۷ یعنی تب داره کم

سوال های مرتبط

مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان نینی مهراب مامان نینی مهراب ۱ سالگی
مامان سهند مامان سهند ۶ ماهگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۴ ماهگی