سلام خانما تب بچه چند باشه خطرناکه

۷ پاسخ

عزیز جان ۳۷ و نیم بیشتر باشه برای نوزاد خطرناکه
خدای نکرده تشنج میکنه

نوزاد ۳۸ به بالا
کودک ۳۹
۴۰خیلی خطرناک تشنج میاره
پسرم بدنش مثل خودم خنکه ۳۷.۵ تب حساب میشه براش ۳۸ بشه دارو میدم

چطوری پاشویه کنم

میگن ۳۸ ب بالا خوب نیست.
یکم پاشویه‌ کن

بهش شیر زیااااد بده حتی شده شیرخشک بده ، و لباساش رو کم کن

مال من ۳۸هست بنظرت بده

سلام ۴۰

سوال های مرتبط

مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان سهند مامان سهند ۶ ماهگی
مامان لیانا😍 مامان لیانا😍 ۱ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۳ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۴ ماهگی