تب دخترم گرفتم ۳۶.۵بود چند باشه خطرناکه ؟؟

۶ پاسخ

دمای طبیعی بدنشه

۳۶ تا ۳۷/۵ طبیعیه

۳۷/۵ ب بالا تب میشه

۳۸ به بالا خطر ناکه

این دما اصلا تب محسوب نمیشه! از ۳۷.۲ به بعد تبه ک خطرناک نیست. تبی ک ممکنه خطر ناک بشه از ۳۸.۵ به بالاست

از ۳۸ فکنم تبه

سوال های مرتبط

مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان 𝑀𝒜𝐻 مامان 𝑀𝒜𝐻 ۶ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۳ ماهگی