تب چند باشه خطرناکه مامانا؟

۵ پاسخ

۳۷ونیم به بالا

سر ساعت استامینوفن‌ بده‌ لباسشوکم‌ کن‌

۳۸ به بالا خطرناک میشه

۳۷ونیم به بالا رو میگن تب
به ۳۸و ۳۹ برسه خوب نیس
سعی کن همون ۳۷.۵ اگه خدایی نکرده رد کرد کنترلش کنی
یه پارچه نخی رو با اب ولرم بشورش خوب ابشو بگیر بذار کف پای بچه بعد نیم ساعت تبش میاد پایین

38 و39

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی