مامانای گلم تب بچه چند باشع نرماله

۳ پاسخ

۳۷ونیم ب بالا شروع تبه

۳۷ ب بالا خوب نیس

۳۶تا۳۷.5نرماله

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۴ ماهگی