مامانا تب بچه ۳۸ یا۳۷ نرماله نگرانم

۹ پاسخ

پیاز گذاشتی چند دقیقه بعد بردار نباید زیاد بمونه خطر داره شیر خودت رو بده که تند تند ادرار کنه

یعنی تا صب خطرناکه

۳۷/۵ به بالا باید ببری دکتر چون خیلی کوچولوعه

شماهم با دستگاه تب میگیرین یازیر بغلی

الان گرفتم ۳۷.۷

ببرم دکتر

تا ۳۷ خوبه ۳۷ ونیم به بالا تبه

ن بالا هست
37هم بالا هست
پیاز قاچ کن بزار کف پاش میاد پایین

ن عزیز تا 36نرماله

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان نیلا 🍓💖 مامان نیلا 🍓💖 ۸ ماهگی