مامانا تب بچه م ۳۶ هستش نرماله سر در نمیارم

۵ پاسخ

وقتی میخوای بدونی بچت تب داره یانه از لبت استفاده کن

عزیزم یکم آروم باش الکی استرس نگیر هم اونجوری برای خودت بده همم خودت نابود میکنی

۳۶تب نیستش عزیزم

طبیعیه عزیزم

آره نرماله

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۵ ماهگی