مامانا ۳۶/۸تب. هستش دخترم. حس میکنم تب داره

۴ پاسخ

نه تب نیست

نه ۳۷/۲ از زیر بغل و ۳۸ از پیشانی و گوش تب حساب میشه لباسش کم کن دمای خونه روی ۲۵-۲۷ تنظیم کن

سعی کن دمای اتاقو تنظیم کنی لباساشم کم کن چون تب نیست دمایی که میگی

از ۳۷/۵ تب محسوب میشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیلین و ماهلین مامان آیلین و ماهلین ۷ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان لنا🐣💛 مامان لنا🐣💛 ۱۳ ماهگی