خانما
تب نرمال بچه باید بین چند تا چند باشه ؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم بر.نامه رمزینکس۵ نفرو دعوت کنی ۳۲۵ تو.من میده
اینم ک....د بزن: 68febb7a2a83d

گوگل درسته میگ تا ۳۸
ولی خب زیاده

تا ۳۸ نوزاد نرمال محسوب میشه ،۳۸ به بعد شروع تب ,۳۸،۵ تب

سوال های مرتبط

مامان لیام کوچلو مامان لیام کوچلو ۱۵ ماهگی