هنوزم بچه های 5یا6ماهتون استفراغ میکنن؟

۶ پاسخ

خیلی کم مثلا شش ماهگی تا هفت ماهگی کلا دوبار

اره پسر من رفلاکس داره کم شده اما قطع نشده گاها حتی بدتر هم میشه

اره‌ بابا
افتضاح اصلا

آره گاهی اوقات

سلام من بچم سرماخورده عفونت سینه داره سرفه هم میکنه ایا دمنوش آویشن باپونه کوهی براش خوبه 6ماهشه

نه اصلا مگه چی بشه

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی