۵ پاسخ

منم مث توام ۱۲روز مونده🥺

تست نزن یه هفته بعد پریود بزن
تو که از الان استرس داری
اگه میخای باردار باشی اصلا فکر بارداربودن از سرت دور کن فقط از رابطه ات لذت ببر
من همین کارو کردم الحمدلله باردار شدم

فک نکنم

لهمون لحظه ای ک تخمک آزاد میشه و با اسپرم برخورد میکنه لقاح تشکیل میشه و ۶ تا ۱۲ روز بعدش لانه گزینی میشه

تا پریودی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری