دوستان اسم دختر آلما زیباست به نظرتون ؟

۵ پاسخ

فکر کنم بزرگ شد دوست نداشته باشه یه اسمی بزار هم معنی خوبی داشته باشه هم خوش اوا باشه هم بزرگ شد خوشش بیاد

تو ترکی به منظور سیب هست
سیب معنی بدی نیست ولی توی همین تبریز همه به سیب میگن آلما شاید یه روزی گذرش به شهرای ترک زبان بیفته و اونموقع خیلی قشنگ نمیشه
به جاش میتونی بزاری آیما

منم دوست داشتم تا وقتی ک فهمیدم به ترکی یعنی سیب

به نظر من نه،اِلِنا که بهتره
نظر خودت مهمه بقیع رو ول کن

تو ترکی یعنی سیب

سوال های مرتبط

مامان پرنسا گلی🌸 مامان پرنسا گلی🌸 ۶ ماهگی
مامان آیه خانم ❤️🥰 مامان آیه خانم ❤️🥰 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان avin🩷🎀 مامان avin🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان راد مامان راد هفته سی‌ام بارداری