دوستان
به نظرتون اسم دختر
( آیه)
قشنگه🙏💝

۱۵ پاسخ

اوهوم من میخ استم بذارم، ولی چون مذهبی بود منصرف شدم

به نظرمن اصلاقشنگ نیست .لفظش وقتی میخای صداش کنی یه جوریه

اره خیلی

سلام خانم من ب شدت معده دردم میدونید چی بخورم خوب بشم

عالیه عزیزم
نامدار باشه الهی

اره عزیزم😍

مثل اینکه به معجزه و آیه و اینا علاقه دارید

آیه اسم قشنگیه عزیزم ان شالله خوشنام باشه عزیزم

عالیه

اره خیلی قشنگ و خاصه . دختر همکار همسرم اسمش آیه بود واقعا به دلم نشست

قشنگه

ی دوست داشتم انقدر تپل بود و خوشگل اسمش آیه بود... بعد با یکی دعواش شد بهش گفت سوره ... از اون روز ببعد همه میگفتن سوره بهش..‌ خودشم میخندید .... اسم های کوتاه همیشه قشنگن

اره خیلی😍

اسم پسرم عارف هست
اسم دخترم گفتم بزاریم آیه
تقریبا به هم میان

عالیه

اره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا روزهای ابتدایی تولد
مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی