به نظرتون اسم ایه قشنگتره یاآسنات؟

۱۱ پاسخ

آیه

آیه قشنگتر

آیه

اسم دختر من آسنا هستش ۱۲ سالشه....ت آخرش رو نزاشتم چون تلفظ با فامیلی سخت میشه

آیه بیشتر ولی آسنات هم قشنگه

ایه

آیه قشنگتره

هردو قشنگن نمیشه من نتونستم انتخاب کنم😅

آیه قشنگ تره

بین این دو آیه

هردو قشنگه
آسنا قشنگتره😁

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیه خانم ❤️🥰 مامان آیه خانم ❤️🥰 ۳ ماهگی
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری