مامانا ب دلوین انجیر بدم

۳ پاسخ

اره بابا من خیلی وقت پیش دادم

انجیر کامل ندی عزیزم چون اسهال شدید میشه ولی درکل بهش بده همه مزه هارو باید بچشه

ننننهههه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی
مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته شانزدهم بارداری
مامان علیرضا وتودلی مامان علیرضا وتودلی ۱ سالگی
مامان selin•💜🦄• مامان selin•💜🦄• ۱ سالگی
مامان تمشک🫐 مامان تمشک🫐 ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی