۴ پاسخ

منم لایک کنین ببینم جواب هارو سوال منم هست

خرمالو زیاد نده
برای خودشون سنگین
وگرنه خوردنش ضرر نداره
انجیر هم کم بده

این دونوع شیره رومیتونی بدی ولی واسه رفلاکس نمیدونم خرمالوواسه یبوست خوب نیس محض اطلاع گفتم

فکر میکنم میشه بدی

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان بهار زیبا مامان بهار زیبا ۱۷ ماهگی
مامان حسین جان مامان حسین جان ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی