۹ پاسخ

انگور خیلی بدخ

انگور اصلا اصلا ب هیچ وجه نده ک بچه بد تر میشه

دکتر به من گفت میوه فصل تده فقط سیب وموز

اصلا هیچ کدوم نده جفتش حساسیت زاست و بچه رو به اسهال میندازه
موز و گلابی بده

سیب بده خیلی خوبه حتی کمپوت باهاش درست کن بده بهش .

هردو هم محرک گلو هستن
سیب بده گلابی بده

انگور نه اصلا

انگور گلوش رو بدتر می‌کنه

انگور خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان selin•💜🦄• مامان selin•💜🦄• ۱ سالگی
مامان تمشک🫐 مامان تمشک🫐 ۱ سالگی