۶ پاسخ

باید خوب کباب بشه خام نباشه

طب سنتی به من گفت تا دوماه هرروز گوشت کبابی بخور

فقط جگر ضرر داره گوشت خیلیم خوبه

وا مگه نخوردی یا نمیشه خورد 😂

نه عزیزم مفیده

مگه ضرر داره ؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته نهم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی