مامانا الان تایم برا تعیین جنسیت اوکیه برم

۷ پاسخ

اره ولی بری هم نمیگن بهت الکی بهانه میارن یسریا

اره اما صبرکن تا انومالی همه رو باهم برو اگه صبر میکنی

اره عزیزم

وای منم دوس دارم برم میترسم مشخص نباشه دارم صبرررر میکنم تا دو هفته دیگه 😬😂

اره گلم،ولی چرانمیمونی برآنومالی که یسره بری آنومالی

ن زوده

اره
من ۱۳هفته و ۳روز بهم‌گفتن

سوال های مرتبط

مامان دریا و🤰آریا🩵 مامان دریا و🤰آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فوتبالیست مامان فوتبالیست هفته هجدهم بارداری
مامان فسقلی
🩷👼🏻🩷👼🏻🩷👼🏻🩷🩷🩷 مامان فسقلی 🩷👼🏻🩷👼🏻🩷👼🏻🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری