۱۲ پاسخ

سلام میشه لطفا جواب بدین

سلام منم جفتم خلفی و اطراف جفتم باند اکوژن ۴ میلی متر هست که یعنی سیرکولمویت جفت
من انومالی متوجع شدم با اینکه ذکترم گفتع نگران نباشح ولی نگرانم
شما کار خاصی کرذین؟؟

سلام خوبی منم اردبیلی ام دقیقا چیزی که گفتین توی سونو انومالی منم هست خیلی نگرانم

جفت در موقیت خلفی قرارداد فاصله لبه تحتانی تا int.os سرویکس مناسب می باشد
تصویر باند اکوژن به ضخامت ۴ میلی متر در مارژینال فوقانی جفت رویت گردید که از لبه راست جفت به لبه چپ به صورت عرضی امتداد پیدا کرده است.

ممنون از همگی

منکه بیمه روستایی دارم تو درمانگاه دادم رایگان شد

از طرف بهداشت برو رایگانه

با بیمه و دومرحله ای۱۳۸ تومان شد

۴۰۰_500باید باشه آزاد

۵۸۰ بدون بیمه
با بیمه ۱۰۰ دادم
۳ مرحله ایی بود

با بیمه تکمیلی رایگان بود

800تومن

400خورده ایی شد

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقا علی 🩵🤰🏻 مامان آقا علی 🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد