۳ پاسخ

آره دکتر برای دختر منم داده بود سرما خورده بود و آبریزش داشت

بله میشه هر ۱۲ ساعت ۲ سی سی

اره دکترا تجویز میکنن

سوال های مرتبط

مامان تیام تپلی مامان تیام تپلی ۸ ماهگی
مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی