محب یاس دولتیه امکانات و پرسنلش عالین چرا اونجا نمیرید
برای خانمهایی ک سزارین میکنن هم هست کلاس شیر دهی؟
منم به خاطر کلاساش نرفتم
من کاشانی پرونده تشکیل دادم
من از میلاد میخوام برم ایت الله کاشانی این سری آخر که رفتم به شدت پاچه گیر بودن.خاک برسرا
خدا قوت منم بخاطر همین کلاسا نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.