۶ پاسخ

محب یاس دولتیه امکانات و پرسنلش عالین چرا اونجا نمیرید

برای خانمهایی ک سزارین میکنن هم هست کلاس شیر دهی؟

منم به خاطر کلاساش نرفتم

من کاشانی پرونده تشکیل دادم

من از میلاد میخوام برم ایت الله کاشانی این سری آخر که رفتم به شدت پاچه گیر بودن.خاک برسرا

خدا قوت منم بخاطر همین کلاسا نرفتم

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد