لعنت به بیمارستان

تصویر
۱۵ پاسخ

وای خیلی دلگیر و بده ادم میخواد دق کنه یاد خودم افتادم😭🥲

سلام عزیزم ، نگران نباش ، منم سر بچه آخرم 36هفته 3روز زایمان کردم مشکلی پیش نیومد حتی دستگاه هم نرفت ، فقط حتما تاکید کن آمپول ریه بزنن

آبلیمو زیاد بخور

بشمااااار

خیره عزیزم
بهتر نشده شرایطت تو این دو روزی که بستری هستی؟

من دیشب تا چهار بستری بودم 😪

کدوم شهری عزیزم من کلا ثابقه فشار رو بارداریام دارم ولی خدارو شکر رو این یکی هنوز ک نگرفتم

نگران نباش منم مثل تو بودم امپول ریه و سولفات رو زدن مرخصم کردن چند روزی موندن بیمارستان

من رد بارداری قبلیم فشارم رفت رو ۱۶ سری بردن اتاق عمل

برات صلوات فرستادم و دعا کردم از ته دل❤️❤️

دقیقامخصوصا اگه ماماهای شیفتت سگ باشن من زده کردن ازبیمارستان اصلا

چرا عزیزم چیشده که بستری هستی

براچی بیمارستانی

بلادوره چرا رفتی

براچی بیمارستانی

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۷ ماهگی
مامان سهیل و ساحل مامان سهیل و ساحل ۵ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان ناناز مامان ناناز ۱۱ ماهگی