۷ پاسخ

لعنت به بی خوابی 🥺

آخ آخ آخ گفتی خواهر من خییلییی درد واژن دارم

آی گفتی منم درد واژن و لگن دارم خیلی سختمه

من قبلاً تازه زایمان کرده بودم همراه یکی از مریض ها گفت به یاد بیار روزی که بهت خوش گذشته الان چرا ناله میکنی

لعنت به ورم پاها😂

چطوریع میشه توضبح بذی
من کشاله رانم سمت چپ‌گاهی میاد ذرذ دکترم‌گف منیزنیم بخور

عزیزم هر چند دقیقه یه بار انقباض داری؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان دلوین 💚 مامان دلوین 💚 هفته چهلم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز ۱۱ ماهگی
مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا مامان نیلا ۷ ماهگی
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 ۴ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۳ ماهگی