لعنت به سرماخوردگی

۵ پاسخ

واکسن آنفلوآنزا بزنید واقعا جوابه سرما هم‌بخوری زیاد اذیت نمیشی فقط یه خورده کسل میشی

نه. میوه به رو به همراه میوه سیب رو اسلایس کن بزار داخل قوری دم بکشه خیلی خوبه واسه سرما خوردگی. عناب هم اضافه کنی خوبه . همه اینا تو بارداری مجازه

لعنت بهش ۴شبه نخوابیدم😭

۳ هفتست مریضم هنوز خوب نشدم

خیلی بده واقعا ، من خیلی میترسم تو این وضعیت سرما بخورم . 😒

سوال های مرتبط

مامان سهیل و ساحل مامان سهیل و ساحل ۵ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی