لعنت به انقباض های کاذب 😒

۶ پاسخ

اگر لکه قهوه ای داری برو بیمارستان

تو همونو داری والا من همونم ندارم😂

وگرنه هی درد میاد هی می‌ره در کل میگیره ول میکنه

زایمان طبیعی خبر نمیکنه مث زلزله میمونه

یه سر میرفتی بیمارستان شاید دهانه رحمت باز شده

درد هم داری عزیزم ؟

سوال های مرتبط

مامان برسا مامان برسا ۸ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان مهیار🤍 مامان مهیار🤍 ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی