خانما کسی ت هفته من انقباض های کاذب داره؟؟

۳ پاسخ

من اخرشم نفهمیدم انقباض چیه🥲گاها درد زیر شکم دارم ک خوب میشه یا کمرم درد میکنه ک خوب میشه الان اینا انقباضه؟

من چند روزی کمر درد میگیرم

من الان ۳هفته هست انقباض دارم ،نمیدونم کاذبه یانه ان اس تی هم نشون داده انقباضام رو.خیلی استرس دارم من.
شماچجوریه انقباضاتتون؟روزی چندبارمیگیره؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین 💚 مامان دلوین 💚 هفته چهلم بارداری
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۴ ماهگی
مامان دختر و پسر گلم مامان دختر و پسر گلم ۱۲ ماهگی