سلام مامانا بین شیرخشک های Ha کدوم وزن دهیش خوبه

۲ پاسخ

من نان دادم بدخترم از یکسال و سه ماهگیش خوب بودتا الان

آپتامیل اچ آ وزندهیش نرماله،من به دخترم میدم و کلا رو نموداره.هر دوماه که میره واسه چکاپ.

سوال های مرتبط

مامان آنیکا❤️ مامان آنیکا❤️ ۱۷ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۰ ماهگی
مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی