حالت تهوع شبا خیلی سخته😭😭😭
راهکار دارین

۹ پاسخ

عزیزم میشه تاپیک منم بیای

منم که همش کشک میخوردم واسه تهوع م

اره واقعا سخته نمیدونم تایم دارن جنین ها یا ما مشکل داریم فقط شب

من با عرق نعنا باعث می‌شد تهوع نداشته باشم یکم عرق نعنا بریز رو دستت خوبه

از دم غروب زیاد معده‌تو پر نکن
آب خنک بخور
متکا رو کمی شیبدار بذار و سعی اتاق هم خنک باشه
ان شاء الله سه ماه اولت تموم شد گاهی میتونی دمیترون بخوری

وای مث منی منم غروب ک میشه احساس حالت تهوع دارم خیلی بد تایکی دوساعت اینطورم نی نیت چیه گلم

به بخور یا آبغوره

والا سعی میکنم ب لیمو فکر کنم

ویفر . پوست یه میوه ای بزا کنار بو کن

سوال های مرتبط

مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری
مامان شازده کوچولو🪐 مامان شازده کوچولو🪐 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان 🩷 نفس 🩷 مامان 🩷 نفس 🩷 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی هفته هشتم بارداری