اونایی ک شبا حالت تهوع دارین یا داشتین بچتون چی بود

۹ پاسخ

قلب بچه ات تشکیل شد؟

دختر ، ولی خیلی ربطی نداره

من شبا حالت تهوع داشتم بچه ام پسره

من ففط شبا دارم بچم احتمال دختر داده منتظرم انومالی برم

دختر شد

من همش اخر شبا حالت تهوع میگیرم😕

من دختر بود

من پسرررر

من دارم مشکوکم به بارداری دعاکن نباشم😭

سوال های مرتبط

مامان گردالی🥰 مامان گردالی🥰 هفته پانزدهم بارداری