سلام خانوما بچم تب کرده توروخدا بگین چیکار کنم

۳ پاسخ

استامینوفنشو سر وقت بده هر ۴ سافت بده اگه تب میکنه
پاشویه کن
پیاز بزار کف پاش پیاز گذاشتی تند تند شیربده

قطره استامینوفن بده
لباسش خیلی زیاد نباشه
حواست به دمای بدنش باشه
حتما در اولین فرصت دکتر ببرش

با گلاب پاشویه کن پاراکید بده

سوال های مرتبط

مامان مهراد🩵👶 مامان مهراد🩵👶 ۱ سالگی
مامان دلسا🧸 مامان دلسا🧸 ۱۳ ماهگی
مامان 🥹فندق❤️ مامان 🥹فندق❤️ ۱۱ ماهگی