یکی از برگه ها هم اینه

تصویر
۰ پاسخ

سوال های مرتبط

مامان سیدعلی طاها مامان سیدعلی طاها ۶ سالگی
سلام خانوما ،امروژ پسرم سنجش داشت خداروشکر
همه چیش عالی بود ،
برای مدرسه هم یکسال تمام فکر و خیال داشتم غیرانتفاعی ببرم یا دولتی
کلی تحقیق و پرس وجو ،چون ما شهرستان هستیم
فهمیدم غیر انتفاعیش با دولتی هیچ فرقی نداره مزیت و امتیاز متفاوتی با دولتی نداره، هم از چندتا معلم هم خانواده ها پرسیدم
برای شهرهای بزرگ تفاوت زیاد داره و واقعا غیر انتفاعی و دولتیش زمین تا آسمون تفاوت داره
اما شهرستان ما همچین مزیتی نداره
هم اینکه کلی هزینه بعدم بیشتر روزها آنلاین درسا
بعد یکی از خانواده ها امروز پرسیدیم گفت اینقدر مدرسه غیر انتفاعی بد همه بچه های که خانواده هاشون اوضاع مالی عالی هستن و بچه هاشون بشدت گستاخ و پررو هستن جرات ندارن کسی بگه بالا چشمت ابرو
هم اینکه به هرحال واقعیت جامعه اینه نمیشه بچه ها رو تو حصار و حفاظ نگه داشت ،
از نظر مالی مشکلی نبود ببرمش غیر انتفاعی
اما با بچه های معمولی و ... باشه بهتر بنظرم
و درس هم به هوش و تلاش خود بچه بستگی داره
این بود نتیجه کلی تحقیق و پرس و جو
مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری