۲ پاسخ

اگه میخای ربت خوشمزه بشه ترش بشه همون جلو آفتاب بزار بعد از صافی ردش کن ابشو دربیار ولی اگه ترش دوس ندارین ابشو بگیرین درس کنین

من میدم ابشو میگیرین خیلی راحتتره

سوال های مرتبط

مامان دخترای نازم مامان دخترای نازم ۱ سالگی