۸ پاسخ

میگن از هفته ۲۰ به بعد مثل برق و باد میگذره....

دقیقا با من تویه روزیم🤗بالاخره با هرسختی بود نصف راه ورفتیم

چرا پس برای من تا الان انگار ۲۵ سال گزشته

جنسیت نی نیت چیه عزیزم

انشالله بسلامتی

چرا برای من نمی‌گذره🥲😭

خوش بحالت واسه من نمیگذره امروز دیدم هنوز ۱۳هفتم

ان شاالله به سلامتی

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۸ ماهگی
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی
مامان ایلیا جانم 🧸 مامان ایلیا جانم 🧸 ۷ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری