۶ پاسخ

تا چند هفتگی باید استفاده کرد.؟

تو هفته شما دیگه اگر کم خون نباشی دوز بالا نمیدن
فقط زیر نظر دکترت دارو بخور

عزیزم بستگی داره ازمایش خونت چی نشون بده

بستگی به ازمایش خونت داره من کم خونی دارم بهم گفت پنج

مگه شما هنوز استفاده میکنی؟

نئو فولیک استفاده میکردم

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری