دخترا باد۸روز تاخیر بتا ۳۵۰ پایینه؟؟

۹ پاسخ

واقعا عالیههههههههه مبارک باشه انشالله گلم
من بعد ۹ روز تاخیر بتام ۲۵ بود

شاید لقاحت دیر گرفته

اره عزیزم خوبه لقاح دیرگرفته

اون دیر گرفته من خودم زود گرفته برا چهار روز ۲۵۰۰ بود

لقاح دیر گرفته

نه
با 20 روز تاخیر بتام250 بود

بخاطر لقاح دیرتر شکل گرفته

تستم دادی؟ عکسشو میزارب

لقاحت دیرگرفته

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته دهم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته چهلم بارداری
مامان وصال و دوقلو ها مامان وصال و دوقلو ها هفته سی‌وسوم بارداری