۵ پاسخ

هرچی چیزی تو بارداری ب اندازه کم و هوسش بد نیست .
حتی میوه رو‌هم خیلی بخوری دیابت میگیری
به اندازه موردی نداره .
شمام با یه فنجون مثلا هرچندوقت یه بار کاری نمیشی نترس

آخ جون
چقدر خوبه هوس کرده بودم

اره گلم تا ۲۰۰ میلی گرم در روز مجاز هستی چای یا سایر چیزهای که کافئین داره بخوری

اره چرا نتونی؟
پزشکا حتی روزی یک شات اسپرسو رو هم ممنوع نمیکنن

آخ که یک هفتس هوس کردم

سوال های مرتبط

مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رستا🐣 مامان رستا🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی