خانما کیا امگا۳ میخورن ؟برای چی؟

۳ پاسخ

من از بعد آنومالی یعنی ۱۸ هفته میخورم
یک‌روز در میون
هم برای هوش خوبه هم وزن‌گیری

مگه تو بارداریت نخوردی؟

من
برااینکه دکتر داده😂
و اینکه ماهی هم ویار دارم نمیتونم بخورم.
جایگزین اون

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۳ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۶ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی