خانما این قرص کلسیوم رو کیا میخورن؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من قبلا میخوردم ولی چون وزنم خیلی بالارفت دکترم عوضش کرد
وقتی مسخوردم دردای عضلانیم کمتربود

من دکترم یه دوره برام اینو نوشت بعد دفعه های بعد یه چیز دیگه نوشت ولی خوب بود وقتی میخوردم

من میخورم

من خوردم هر وقت خوردم بالا آوردم دکترم گف بعد زایمان بخور

من میخورم صبح ها

منم میخورم

من کلسیم کالمرز میخورم خیلی خوبه

من آپاکال مبخوردم داروخانه نداشت این دفه این و گرفتم

من ..

من خوردم یه دوره دو ماهه اینبار یه چیز دیگه گرفتم

سوال های مرتبط

مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته پانزدهم بارداری
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی