۸ پاسخ

منم همینجورم البته بعد فهمیدم وقتی خیلییی روی دست میخوابم و یبوست علتشه یا وقتی یهو دولا میشم

کتایون حیدری

دردی که با تغییر وضعیت یا دراز کشیدن بهتر بشه طبیعیه

منم دقیقا اینجوری اممم

انقباض فک‌ کنم

منم اینجوریم چند روز شده

اره منم همش همینجوری میشم

آره من یک هفته اینجوریم

سوال های مرتبط

مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد