۸ پاسخ

من وقتی رسیدم به ۹۹ روز خیلی خوشحال بودم الان رسیدم به ۵۰ دور حس میکنم خیلی دورم داره روانی میشم همش میگم نکنه زایمان کنم بچه طوریش میشه یا نه همش سوال های مسخره😭

من از اول بارداری انقدر درد داشتم که هر روز برام ده روز بود، منم دو روز دیگه دو رقمی میشم، توکل به خدااااا این ماه های باقی مونده هم میگذره، من تو زندگیم روزای دردناک زیاد داشتم، این روش، و خوشحالم که کوچولوم بغل میگیرم ایشالله همه ی این دردا رو یادم میره!!!! به امید خدا، انشالله شما هم کوچولوتون صحیح و سالم بغل بگیرید اونم درست زمان مناسب

سلام بچه ها تاریخ انتی من با انومالی فرق میکنه چرا حالا کدومش درسته

بسلامتی عزیزم.....

خوشبحالت واقعا که روزا برات زود میگذره. روزا منو پاره کردن و نمیگذرن🥺☹️

اوخی چقد خوب خوشبحالتون

باور کن از الان به بعدت دیر میگذره سه ماه دیگه داریم 😂من سه ماه دقیق دارم تا زایمان

واییی خداااا 😍😍😍😍انشاءالله به سلامتی بقیه این روز ها رو هم تموم بشه نی نی تو بغل کنی 😍😍😍😘

طبق کدوم سونوگرافی تاریخ زدین ان تی یا انومالی

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان افرا مامان افرا روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین🐣💖 مامان ماهلین🐣💖 ۹ ماهگی
مامان نفس💕💕 مامان نفس💕💕 هفته سی‌ویکم بارداری