۹ پاسخ

ببین بهت قول میدم تو هرماهش میگی وای چرا نمیگذره.
ولی وقتی به خودت میایی میگی گذشت تک تک روزایی که میگفتم چرا رد نمیشه تموم شدن.
فقط خیلی این روزا مواظب باش دیگه ۳ ماه آخر خیلی ریسک داره .خیلی تکون مکون عجیب نخور یا پیاده رویی های زیاد .
زایمان زودرس نگیری.و خیلی مواظب باش ویروس نگیری تا بخیر ک آسونی بگذره.
از یکی دوهفته دیگه حالت کلا تغییر میکنه سنگین تر میشی و نگران تر.
ولی نترس همش سراسر عشقه و لحظه های پایانیش❤️

نه😶😶😶😶

مبارکه بسلامتی وخوشی ان شاءالله فارغ بشی

ماه 7 و 8 زود میگذره
اما 9 چون چشم انتظار روز زایمانی دیرتر

فککک نکننننممم😂😂

به امید خدا که بگذره زودی

نه خصوصا هشت🥺😐

انشاءالله که به چشم بهم زدنی و به خوبی و خوشی سپری میشه

ففععععک نکنممم

سوال های مرتبط

مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی گلی💛 مامان نینی گلی💛 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۸ ماهگی
مامان تو دلی💙💫 مامان تو دلی💙💫 ۱ ماهگی